Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace
Tomášek, Vojtěch ; Havíř, David (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na vytvoření návrhu marketingové komunikace pro novou platformu společnosti SKLADOMAT s.r.o., která se specializuje na prodej a pro- nájem skladovacích prostor. Práce se skládá ze tří částí. Teoretická část obsahuje literární rešerše týkající se marketingové komunikace a metod použitých v této oblasti. Analytická část se věnuje analýze současného stavu včetně analýzy makroprostředí, marketingového mixu, konkurence a segmentace, a také vlastnímu výzkumu. V poslední, návrhové části jsou představeny návrhy, které mají zlepšit současnou marketingovou komunikaci společnosti a sloužit jako příklad pro budoucí zaměstnance a externí dodavatele. Tato část zahrnuje také časový plán, finanční zhodnocení návrhů a doporučení pro měření výkonu jednotlivých návrhů.
Dramox, nová VoD služba
Benčová, Anežka ; Štoll, Martin (vedoucí práce) ; Vodičková, Karolína (oponent)
Bakalářská práce se věnuje trendu video on demand služeb včetně představení několika jejich příkladů. Teoretická část práce se soustředí na Dramox, platformu tohoto typu orientovanou na streamování divadelních představení. Práce popisuje vznik Dramoxu, jeho funkce a také obsahuje kapitolu pojednávající o autorských právech ve spojitosti s divadelním uměním. Praktická část bakalářské práce se zabývá hloubkovými rozhovory se zástupci divadel zapojených do projektu, jejich komplexním pohledem na platformu a dosud získanými zkušenostmi. Práce se nezabývá komerčním způsobem využití tohoto média a podnikatelským záměrem, z důvodu nezájmu divadel a společnosti Dramox sdílet interní data.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.